pondelok 3. septembra 2007

Načo sa tešiť na MARKÍZE

Prázdniny sa skončili a tak Vám píšem, čo sa teda zmení v TV Markíza - najpozerateľnejšej televízii na Slovensku.
Ranný deň budete začínať s telenovelou Keď budeš moja a s detektívom Columbom. Pokračovať bude aj V siedmom nebi a Kobra-Motocops. Namiesto Trapasov sestry Feith a A-tímu sa môžete "tešiť" na telenovelu Naučím Ťa Milovať, ktorú presunuli. O štvrtej si môžete pozrieť normálnu Kobru 11 a o 17:25 budete súťažiť spolu s Romanom Juraškom v pokračovaní vedomostnej show Pokušenie, tentokrát s názvom Pokúšaj!, kde však môžete vyhrať až štvrť milióna .... Po Komisárovi Rexovi už známy postup : Počasie, Televízne noviny, Reflex a Športové noviny. O 20:00 to bude vyzerať takto :PONDELOK : SusediaUTOROK : Ordinácia v ružovej záhrade, Pestúnka, 7 s.r.o.STREDA : zatiaľ Rosamunde PilcherováŠTVRTOK : Ordinácia v RZ, NCISPIATOK : Susedia, Vilomeniny - Výzva na súboj
Cez víkend si tie úplne najmenšie deti prídu na svoje od 05:25 do 07:10 ... Vtedy začne Alf. Potom začne Herkules. Potom rodinné filmy, po nich nastúpia v čase obeda Priatelia, no a reprízy SHS III. ... ďalej filmy, seriály a samozrejme Na Streche a po Novinách aj Smotánka s Erikou Judínyovou. Ďalej SHS III. VV nedeľu sa po Priateľoch ešte pokúsia okúzliť démonov a aj sledovateľou Čarodejnice. Ďalej budú pokračovať Zo Zákulisia Markízi (Juraško), Na Telo(Puškárová) a Lampáreň (Herman) ... neskôr Srdcové záležitosti a o 19:30 magazín SuperStar. O 20:00 znova SHS a neskôr Frasier ...


Skopírované zo stránky:

http://www.mi-so.blog.cz/ dúfam ze mi to mi-so odpustí

1 komentár:

Mi-So povedal(a)...

je ti odpustené